Nasiona chia, czyli szałwii hiszpańskiej, polecane są przede wszystkim dla osób wykonujących pracę umysłową, uczących się i wegetarian. Stanowią bogate źródło białka, które wpływa na utrzymanie prawidłowego stanu kości oraz stanowi budulec masy mięśniowej. Wysoka zawartość błonnika pokarmowego w nasionach chia sprawia, że stanowią one doskonałe uzupełnienie diety osób odchudzających się.

Sposób użycia:
2 razy dziennie po 1 czubatej łyżeczce (5 g) przed posiłkami rano i wieczorem. Zmieszać z 1/2 szklanki płynu (wody lub soku) i wypić. Popić dodatkową porcją płynu.

Składniki:
nasiona chia (Salvia hispanica).

Ilość na porcję dzienną 10 gIlość na 100 g
Wartość energetyczna183,2 kJ / 44,4 kcal1832 kJ / 444 kcal
Wartość odżywcza
Tłuszcz3,11 g31,1 g
W tym: Kwasy tłuszczowe nasycone0,38 g3,8 g
Węglowodany0,45 g4,5 g
W tym: Cukry0,08 g0,8 g
Błonnik3,14 g31,4 g
Białko2,12 g21,2 g
Sól0 g0 g


Podmiot działający na rynku:
AMC Pharma Limited
2 Boatyard Apt.,
30 Ferry Street,
London E14 3DT, UK